13 May 2012

Giffarine

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...

Seperti biasa, ada lagi produk yang saya nak promote. Produk ni mungkin ramai yang belum tahu, tapi keberkesanan produk ni memang terbaekk! Produk Giffarine ini bukan semata-mata produk kosmetik tetapi juga merangkumi produk kesihatan, perapian badan dan rambut.


  •  Crytalline Foundation Stick

Foundation Stick atau bedak asas ini memang saya rekomen kerana ia berfungsi untuk menutup liang roma, bekas parut jerawat dan jeragat dengan mudah. Ia juga mudah dipakai dan memberi kesegaran kepada kulit dan tahan lama. Terdapat pelbagai pilihan warna yang sesuai dengan kulit wanita Asia.

RM 30.00

  • Active Young Acne Pressed Powder

Saya pakai pressed powder ni kerana sesuai dengan kulit saya yang berjerawat. Tekstur halus dan lembut ini dicipta bagi kulit yang berjerawat dan telah mengurangkan jerawat saya. Mengandungi Triclosan  dan Allantoin dan mempunyai 2 jenis tona warna.

  • Compact Foundation Oil-Control

Compact powder ini dirumus khas untuk kulit yang berminyak. Dengan bahan penyerap minyak ia mengurangkan masalah kulit berminyak dan menambahkan keserian wajah. Kulit juga akan terasa segar dan tahan lama sepanjang hari.
RM 20.70 (Active Young Acne)
RM 31.30 (Oil-Control)


  • Sis Magic Lip

Lipstick ini memang sesuai digunakan oleh sesiapa yang sukakan warna bibir yang neutral. Apabila memakainya warna bibir akan bertukar menjadi 'mild pink' dan membuatkan bibir kelihatan licin dan sihat tanpa rasa bergris.


RM 11.50

  • Active Young Honey Acne Cleanser

Pencuci muka ni diperkaya dengan madu asli, berkesan untuk melembapkan kulit dan membersih wajah secara mendalam. Triclosan pula dapat menghindarkan bakteria dan lebihan minyak. Sesuai digunakan untuk kulit berminyak dan berjerawat macam saya. Insya Allah.


RM 9.80

  • Aquara Essence Spray

Semburan mineral dengan campuran mineral kompleks dan estrak bunga lili ini membantu menyeimbangkan kulit, mengurangkan kesan dedahan kulit anda pada pencemaran sekeliling dan sinaran UV. Ia memberikan kelembutan dan kebersihan pada kulit serta menambahkan kelembapan supaya terasa segar dan bersih sepanjang hari. Juga boleh digunakan setelah selesai solekan bagi mengekalkan solekan sepanjang hari.


RM 18.90

Ok lah. Setakat ni saja dulu saya promote. Insya Allah, kalau ada kelapangan, saya promote lagi barang-barang lain yang ada dalam produk ni. Memang produk ni terbaekk! Kalau ada yang nak pesan, boleh saja. Just PM me. atau no ni: 017.447.3848...ok?












No comments:

Post a Comment