26 Jun 2013

Bagai mati hidup kembali...

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...

Gila bersarang blog aku ni! Haha. Lama tak hapdet.. Seriously, aku takdak mood nak hapdet sekarang ni.

Dah masuk sem yang kedua di USM ni memang mencabar gila. Aku tak sempat nak hapdet merapu-rapu kat blog aku. Hampir 5 bulan. Bukak sem ni saja, sangat padat kelas, aktiviti dan productions.

Aku rasa sem ni aku teruk sikit la sebab aku banyak ambil subjek teori. Teori ni bukan aku tak suka, cuma kelemahan aku bab ni la. Nak kena membaca, no hal. Tapi nak menghafal, memang tak pass la sangat kan. Tambahan lagi, sem ni penuh dengan aktiviti yang melibatkan fizikal dan emosi.

Nanti pada masa akan datang, aku akan terus hapdet sebab macam banyak pulak aku nak kongsi dengan hangpa semua sepanjang perjalanan hidup aku sem ni.

Biaq la post ni hanya sekadar mengambil syarat memberitahu hangpa bahawa aku masih hidup. Lain masa, aku akan terus hapdet sampai muntah kalau ada kelapangan... Insya Allah...



2 comments:

  1. ok aku baru tau ang bljaq dalam production arrghh asa macam nak tembak dri sendri... hebat!!! angkat kedua belah tangan di tepi telinga dan... *clap..clap..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dey! x haibat mna aih... aq dh x mmpu blajaq bnda2 sains mcm hg... hehehe...

      Delete