26 Dec 2012

Katarsis

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...

Now it's study weekkkkk!!!!!! Meriah bebenor Che Jah menyambutnye... Haha

Kebanyakan student yang ambil degree sekarang tengah mengalami fenomena study week la... Ada yang balik, ada yang stay kat Desa, ada yang meronda ke ceqhok alam bagai dan ada yang berhoneymoon sakan. (haa.. aku kategori yang last tu)... Hehehe...

Setelah penat aku praktis dan show, so inilah masa aku pulak nak berehat sebelum mula exam... Paper aku untuk sem ni ada 4 iaitu; LMT100 ( Preparatory English) , VLA 101 (Pengantar Seni Teater), VLP 116E (Asas Tarian Tradisional & Kontemporari), dan VLT 118 (Teater Asia). Macam tak banyak tapi kredit paper ni banyak gak la... huhu... Rasa ketaq gak la nak exam.. Maklumlah, 1st time nak exam kat universiti... Sebelum ni kat sekolah saja kan? (oh, ayat sadis.. huhu).

Alhamdulillah, bersyukur di atas nikmat Allah SWT yang masih lagi memberi kesempatan terhadap diri aku yang hina ni untuk terus menikmati ilmu yang dicurahkan tanpa henti. Aku datang sebagai insan biasa yang jahil dengan ilmu dunia akhirat. Bila aku keluar nanti aku harap aku akan terus menimba ilmu dan pengalaman sampai aku mati.

Ok, mesti hangpa ada di antara stalker-stalker blog ni yang nak tau amendelah yang aku dok buat sepanjang sem ni sampai aku tak sempat itu dan ini. Haaa... Kat sini ada link blog aktiviti kami sepanjang sem ni... kalau nak ikutkan banyak tapi disebabkan ada di antara kami yang ada role dengan production lain, jadi kami tak masukkan dalam blog ni... Sebenaqnya aku nak promote blog ni... So, anda yang telah follow blog aku ni diharap dapat follow jugak blog ini. Sekian terima kasih.




4 comments:

  1. Wahh..happy study week...good luck ok..::D

    ReplyDelete
  2. gud luck dear..wahh bole jd guru kareaografer la pasni eh..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks lovelywa... hope so, tapi mana ada koreografer yg gemokk..!!! hahaha... :P

      Delete